TERMENI SI CONDITII
1. DEFINIȚII:
Natur all Home: - este denumirea comercială al magazinului online (WEBSHOP), deținută și administrată de Î.I. GARDA ANDREA-ILONA - persoană juridică cu sediul social în localitatea Salonta str George Coșbuc nr 26/A jud. Bihor având codul de înregistrare fiscală RO25358250, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului Bihor sub nr. F5/532/2009, e-mail: contact@naturallhome.ro - denumită și Vânzător.
Site: - magazinul online găzduit la adresa web naturallhome.ro și subdomeniile acestuia.
Utilizator: - orice persoană fizică care are vârsta de peste 16 ani sau persoană juridică sau orice altă entitate juridică care utilizează vizitează siteul Natur all Home.
Cumpărător: - persoană fizică care are vârsta de peste 16 ani sau persoană juridică sau orice altă entitate juridică care efectuează o Comandă pe Natur all Home.
Cont: secțiunea din Site care poate fi accesată cu o adresă de e-mail și o parolă și care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții, etc.). Cumpărătorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
Coșul meu: - este o secțiune din Cont care permite Cumpărătorului sa adauge bunurile pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior.
Comandă: - reprezintă un document electronic, generat ca urmare a accesării Natur all Home și transmiterea intenției de cumpărare a unor produse prin parcurgerea formularului electronic simplificat COMANDĂ (Checkout) și acceptarea Termenilor și condițiilor Natur all Home.
Contract: - reprezintă o Comandă confirmată telefonic sau prin e-mail prin care Natur all Home este de acord să livreze Comanda iar Cumpărătorul este de acord să achite contravaloarea acestora.
Opinie (Review): - este o evaluare scrisă de către Utilizator sau Cumpărător, evaluare redactată pe baza experientei personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă bunul cumpărat respectă sau nu specificațiile menționate de către producător sau vânzător. Review-urile nu apar automat pe site. Natur all Home verifică în prealabil Review-urile scrise și le activează numai după verificare astfel să nu conțină informații eronate să folosească un limbaj adecvat și să fie în concordanță cu politica firmei. Se poate întâmpla ca unele review-uri să nu fie activate astfel.
Rating: - modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator sau Cumpărător față de un produs. Rating-ul se exprimă sub forma de stele, fiecare produs putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator sau Cumpărător asupra unui produs.
Newsletter: - este un mijloc de informare periodică, exclusiv electronică e-mail, asupra promoțiilor Natur all Home pentru o anumită perioadă, fără nici un angajament din partea Natur all Home cu referire la informațiile conținute de acesta. Pentru a primi newsletter din partea Natur all Home Utilizatorul sau Cumpărătorul trebuie să comunice prin completarea unui câmp marcat, adresa de email către Natur all Home și astfel să fie de acord cu primirea emailului respectiv să-și dea acordul pentru prelucrarea unor date cu caracter personal prin acceptarea Politicii de confidențialitate Natur all Home. Oricare Utilizator sau Cumpărător poate să se dezaboneze în orice moment de la newsletterul Natur all Home și astfel datele sale cu caracter personal vor fi eliminate definitiv din bazele noastre de date.
Utilizare abuzivă: - reprezintă utilizarea siteului Natur all Home într-un mod contrar practicilor din domeniul electronic sau a reglementărilor și ale legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii pentru Natur all Home.
2. DISPONIBILITATE ȘI PREȚ
Produsele și ofertele prezentate pe site sunt disponibile în limita stocului. Prețurile afișate pot fi modificate periodic în funcție de prețul de referință al producătorului sau importatorului. Nu garantăm disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promoții și o putem întrerupe sau anula în orice moment fără nici o notificare prealabilă.
În cazul în care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla pe stoc dintr-un motiv oarecare sau dintr-o eroare umană Cumpărătorul va fi înștiințat în acest sens. În unele cazuri, produsul comandat poate fi înlocuit cu unul asemănător dacă Cumpărătorul este de acord cu acest lucru. În cazul în care contravaloarea produsului care nu se mai află în stoc a fost achitat în avans de către Cumpărător și nu dorește înlocuirea produsului cu un alt produs asemănător atunci Natur all Home va anula tranzacția online și va face toate demersurile legale ca Cumpărătorul să-și recupereze banii în cel mai scurt timp posibil.
Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de către Natur all Home, revine societății de curierat sau transportatorului conform legislației în vigoare. Produsele comandate vor fi înlocuite de către noi Natur all Home dacă se va face dovada culpei curierului și se face o înștiințare scrisă (email) în termen de 24 ore de la primirea coletului. În cazul în care din lipsă de stock nu se poate înlocui produsul deteriorat atunci în cel mai scurt timp se va returna contravaloarea produsului conform legislației în vigoare.
Firma noastră are dreptul legal să nu onoreze o comandă în situația în care prețul produselor apare greșit sau eronat pe siteul naturallhome.ro sau pe orice sub-pagină a acestuia din motive tehnice sau din cauza unei erori umană și astfel se afișează un preț „mult mai mic” (chiar mai mic decât prețul de achiziție a produsului) fiindcă se încadrează în noțiunea de preț „disproporționat” prevăzută la art. 1665 Cod. civil. În principiu , consumatorul plătește prețul afișat. Potrivit art. 10, lit.F. din OG nr 21 din 21 august 1992 privind protecția consumatorilor, consumatorul are dreptul „de a plăti, pentru produsele sau serviciile de care beneficiază, sume stabilite cu exactitate, în prealabil; majorarea prețului, al tarifului, taxelor, comisioanelor, dobânzilor, penalităților și a altor eventuale costuri stabilite inițial este posibilă numai cu acordul scris al consumatorului.”
Conform politicilor de vânzare ale Î.I. Garda Andrea-Ilona și consumatorul trebuie să fie de bună credință, în sensul că nu poate profita în mod exagerat de o eroare tehnică sau umană. Oferta cu preț este în același timp o ofertă de a contracta, iar contractul este anulabil când nu sunt îndeplinite condițiile acestuia. Potrivit art. 1665 din Noul Cod Civil, „vânzarea este anulabilă când prețul este într-atât de disproporționat față de valoarea bunului, încât este evident ca părțile nu au dorit să consimtă la o vânzare.”
În cazul unei achiziții cu un preț eronat din cauza unei erori umane sau a sistemului, comanda va fi anulată și contravaloarea achitată în avans va fi deblocată în cel mai scurt timp.
Natur all Home derulează în permanență o campanie de motivare pentru a achiziționa mai multe produse de aceeași fel astfel de la al doilea produs deja puteți achiziționa produsele la un preț mai avantajos decât prețul afișat inițial. Puteți verifica prețul acestor produse pe următorul link: https://naturallhome.ro/mai-mult-mai-ieftin unde după deschiderea produselor se afișează cantitate de la care produsul are prețul redus.
Prețurile sunt afișate în Lei (RON) și includ TVA.
3. DREPTUL DE RETRAGERE
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris (completând formularul de retur) comerciantul Natur all Home că renunță la cumpărare . Produsele se pot returna conform O.U.G. 34 din 2014, în ambalajul original, sigilat și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile de la primire fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala Natur all Home doar în condițiile în care produsul returnat prezintă defecte de fabricație, nu corespunde comenzii Cumpărătorului sau dacă informațiile expuse pe site nu corespund produsului comandat. Cumpărătorul va fi anunțat astfel prin email sau telefon când se va trimite un angajat al firmei de curierat cu care are contract Î.I. GARDA ANDREA-ILONA după produsul care se dorește a fi returnat. În cazul în care Cumpărătorul dorește returnarea produsului comandat din motive subiective costul transportului va fi suportat de către Cumpărător folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Î.I. GARDA ANDREA-ILONA va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 14 de zile de la data denunțării în scris a contractului conform legislației în vigoare dar nu înainte de a recepționa produsul fizic în depozit și verificarea stadiului acestuia. Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu vor include nici cheltuielile de transport inițiale aferente pentru trimiterea către Cumpărător a produselor comandate. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice sau conținut lipsă și astfel fac imposibil re-vânzarea acestor produse și ca produse re-sigilate. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (ambalaj deschis, accesorii lipsă, produsul este deteriorat), ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea produsului în stadiul inițial, după caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumpărătorului, vom reexpedia produsul iar cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător. Produsele achiziționate care au depășit termenul de 14 zile de la primire nu mai pot fi returnate.
Natur all Home prin Î.I. GARDA ANDREA-ILONA își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul persoanelor juridice (P.F.A., I.I, S.R.L., S.A., etc) datorită faptului că aceste contracte încheiate între două firme și problemele de această speță se rezolvă la tribunalele de drept comercial conform legislației în vigoare.
4. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
Natur all Home în unele cazuri după o perioadă de 10-15 zile de la plasarea unei comenzi, va solicita Cumpărătorului scrierea unui Opinie (Review) legat de produsele aflate în comanda plasată. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Cumpărători de pe site.
5. MODALITATE DE PLATĂ
Modalități de plată pentru comenzile
- comanda cu valoare sub 50 lei poate fi plătită online cu cardul sau prin transfer bancar
- comanda cu valoare peste 50 lei poate fi plătită prin ramburs,transfer bancar sau online cu cardul
Online cu card bancar prin EuPlatesc.ro: - Plata se efectuează prin platforma securizată EuroPayment Services S.R.L cu care Î.I. GARDA ANDREA-ILONA are un contract în acest scop. Cumpărătorul va fi redirecționat pe o pagină securizată 3D Secure unde poate efectua plata în maximă siguranță.
Plata transfer bancar: - Se efectuează în contul Î.I. GARDA ANDREA-ILONA pe baza unei Facturi Proforma (Proforma Invoice) cu OP (ordin de plată), virament Bancar sau depunere numerar la ghișeul oricărei bănci comerciale.
CONT BANCAR: IBAN RO80BRDE050SV74590900500 deschisă la Banca BRD.
Plata la ramburs: Se efectuează numerar pentru firma de curierat prin care se face livrarea comenzii. Clientul va primi chitanță de la firma de curierat și Factură Proformă (Proforma Invoice) de la Î.I. GARDA ANDREA-ILONA în colet iar ulterior încasării se emite și factura fiscală. Firmele de curierat percep o taxă pentru încasare rambursului de la clienți iar astfel și Natur all Home percepe o taxă pentru a acoperii aceste cheltuieli. Cuantumul taxei se afișează la finalizarea comenzii și se actualizează periodic în funcție de actualizarea tarifelor firmelor de curierat.
Vă recomandăm să utilizați plata cu cardul.
6. MODALITATE DE LIVRARE
Livrarea se face de luni până vineri între orele 9-17 în 2-5 zile lucrătoare de la:
1. confirmarea telefonică sau email a comenzii pentru comenzile cu ramburs.
2. confirmarea plății pentru comenzile plătite cu Card bancar, OP (ordin de plată), virament Bancar sau depunere numerar la ghișeul oricărei bănci comerciale.
Detalii suplimentare legate de livrări găsiți la Livrare comandă.
Livrările se fac numai pe teritoriul României, pentru alte locații vă rugăm să ne contactați prin telefon sau email.
7. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
Conținutul adică toate informațiile de pe siteul Natur all Home care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic incluzând logo-urile, reprezentările stilizate, simbolurile comerciale, imaginile statice, imaginile dinamice, alte texte și sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Natur all Home, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
Cumpărătorului/Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original.
Cumpărătorul/Utilizatorul poate copia, transfera și/sau utiliza conținutul de pe siteul Natur all Home numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intra în conflict cu prevederile legale.
În cazul în care Natur all Home conferă Cumpărătorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Cumpărătorul/Utilizatorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea Natur all Home.
Cumpărătorul/Utilizatorul are obligația de a retrage de pe alte platforme conținutul copiat/preluat/afișat reprezentând proprietatea intelectuală Natur all Home la solicitarea noastră dacă se consideră că nu a avut un acord în acest scop.
Este interzisă orice utilizare a vreunui conținut în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul document electronic sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta exista.
Natur all Home este marcă înregistrată și proprietate a Î.I. GARDA ANDREA-ILONA
8. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Vă rugăm să parcurgeți Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul document electronic.
9. FOLOSIREA COOKIE-URILOR
Vă rugăm să parcurgeți Politica de Cookies aferent pagini noastre.
10. FORȚĂ MAJORĂ
Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Astfel nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorata unui eveniment de forță majoră. Dacă în termen de cincisprezece zile de la data producerii forța majoră nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
11. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul contract este supus legilor române în vigoare. Eventualele litigii apărute intre Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu va fi posibil, litigiile vor fi soluționate de instantele judecătorești romîne competente.
12. ABUZ
Ne-ridicarea/refuzul coletelor comandate sau returnările în mod repetat vor fi considerate abuz, iar firma noastră își rezervă dreptul de a refuza viitoarele comenzi plasate de client. Dacă un client a refuzat un colet în ultimele 30 de zile și lansează o nouă comandă va fi sunat și se va solicita plata în avans (prin card bancar sau transfer bancar) pentru comanda nouă plasată pentru a evita refuzul preluării/ridicării coletului. La a doua acțiune de acest gen a clientului se va factura în plus tariful de livrare tur retur a coletelor deja refuzate și până la achitarea acestor sume nu se vor onora nici comenzile plătite prin card bancar sau virament bancar, respectiv se vor reține din sumele încasate tarifele de transport datorate și se va restituii numai diferența fără să fie onorată comanda.
PROGRAM DE FIDELIZARE CLIENȚI
Vă rugăm să parcurgeți Programul de fidelizare
Datorită adaptării Google Consent Mode 2 din motive tehnice, în acest moment, nu există un buton pentru ștergerea contului de pe site. Dacă doriți să vă ștergeți contul, vă rugăm să ne scrieți la adresa contact@naturallhome.ro, iar noi vom face acest lucru pentru dumneavoastră.
Vă asigurăm că lucrăm intens pentru a remedia această problemă și pentru a fi pusă în funcție funcționalitatea de ștergere a contului cât mai curând posibil.
Vă mulțumim pentru înțelegere!